اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

بر اساس گزارش “دوبیزل”، بازار امالک در دبی همچنان نرخ های رشد استثنایی را تحقق می بخشد.

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، در نیمه اول سال جاری، بازار املاک و مستغلات در دبی رشد استثنایی را به ثبت رساند که ناشی از چندین عامل اصلی بود که منعکس کننده روند صعودی تقاضای قوی بود، به ویژه افزایش اعتماد سرمایه گذاران و مستاجران، سیاست های سرمایه گذار پسند، محیطی بدون مالیات، هجوم زیادی از ساکنان جدید، و علاقه خریداران به مناطق اطراف پروژه های آینده نگر مانند فرودگاه جدید، مترو جدید و ایستگاه های قطار اتحاد، و همچنین بسیاری از پروژه های جدید در حال ساخت.

تجزیه و تحلیل روند جستجو در Dubizzle، که نسخه ای از آن توسط البیان به دست آمده است، تصویری جامع از بازار املاک و مستغلات در دبی در نیمه اول سال 2024 نشان داد. بازار. حجم معاملات خرید و فروش املاک نسبت به نیمه دوم سال 2023 12.2 درصد افزایش یافته است.

با تداوم افزایش قیمت ملک، روندهای صعودی منعکس کننده تقاضای قوی و افزایش اعتماد بین خریداران و اجاره‌کنندگان است. علاوه بر این، تحولات جدید که نیازها و آرزوهای مردم را برآورده می کند، سیاست های سرمایه گذار پسند و محیطی بدون مالیات از جمله مهم ترین عواملی هستند که از جریان سرمایه گذاری مستمر به دبی حمایت می کنند که از بازار املاک و مستغلات در آینده محافظت می کند.

مدیرعامل هومز و دوبیزل و رئیس گروه دوبیزل در خاورمیانه و شمال آفریقا گفت: حیدرعلی خان: «یک بار دیگر، بازار املاک و مستغلات در دبی شاهد رونق چشمگیر و رشد مستمر است که از عوامل متعددی پشتیبانی می‌شود، از جمله تسهیل رویه‌ها برای سرمایه‌گذاران، ایجاد شفافیت بالا برای معاملات املاک، علاوه بر ارائه بسیاری از پروژه‌های جدید تحت عنوان ساخت و ساز، که منجر به فشار برای معاملات املاک و مستغلات برای رسیدن به سطوح جدید رکورد شده است، و در طول شش ماه گذشته به اعداد قابل توجهی دست یافته است.

وی افزود: دبی به عنوان یک مقصد اقامتی همواره مورد توجه همه بوده است، اما شکی نیست که قوانین جدید ویزای اقامت که توسط دولت وضع شده است، تعداد بیشتری از ساکنان جدید را جذب کرده است در سه ماهه اول سال 2024، که افزایش تقاضا برای املاک و مستغلات بالا است.

وی ادامه داد: پروژه‌های پیش‌بینی‌شده مانند فرودگاه جدید در جنوب دبی، ایستگاه‌های مترو جدید و پروژه راه‌آهن اتحاد باعث افزایش علاقه خریداران به مناطق اطراف شده است و فراوانی پروژه‌های آماده و امکانات رفاهی و خدماتی با کیفیت بالا، «علاوه بر سهولت سرمایه‌گذاری به‌طور کلی، این عوامل در کنار هم منجر به افزایش جستجو برای املاک و مستغلات، چه لوکس و چه با قیمت متوسط، شد.» در مناطق شناخته شده، که منجر به رشد قابل توجهی در ماه های گذشته شده است.

گزارش بازار املاک و مستغلات در دبی در نیمه اول سال 2024 نشان می دهد که “دبی هیلز استیت” با میانگین قیمت 15.99 میلیون درهم، پرطرفدارترین منطقه برای ویلاهای لوکس است، در حالی که دبی مارینا بیشترین درخواست را دارد. پس از منطقه برای آپارتمان های لوکس بر اساس روند جستجو در “Dubizzle”، با میانگین قیمت فروش 2.54 میلیون درهم و اجاره سالانه 153 هزار درهم.

Arabian Ranches 3 با 6.42 درصد برای ویلاهای لوکس بالاترین بازده سرمایه گذاری را به دست آورد، در حالی که آپارتمان های لوکس در دبی کریک هاربر بازده سرمایه گذاری 6.49 درصد را در نیمه اول سال 2024 ثبت کردند.

داماک هیلز 2 (Akoya by Damac) با میانگین قیمت 1.93 میلیون درهم به عنوان محبوب ترین گزینه در میان مجتمع های ویلایی متوسط ​​در دبی ظاهر شد و هر دو روستای جمیرا و شهر بین المللی موقعیت خود را به عنوان دو مقصد ترجیحی در بین کسانی که جستجو می کردند حفظ کردند. برای آپارتمان های با قیمت متوسط ​​در دبی با توجه به میانگین هزینه اجاره آپارتمان ها، دیره و اینترنشنال سیتی در نیمه اول سال 2024 عملکرد بهتری داشتند.

دبی سیلیکون واحه علاقه سرمایه گذارانی را که مایل به خرید آپارتمان های با قیمت متوسط ​​هستند، به دلیل ارائه بالاترین بازده سرمایه گذاری 9.19 درصد به خود جلب کرد. در مورد ویلاهای با قیمت متوسط، Damac Hills 2 (Akoya by Damac) با 7.25% بالاترین بازگشت سرمایه را به دست آورد.

بر اساس تجزیه و تحلیل روند جستجو در Dubizzle، مناطق زیر بیشترین محبوبیت را در میان کسانی که در نیمه اول سال 2024 به دنبال آپارتمان و ویلا برای فروش بودند، داشتند.

آپارتمان برای فروش

آپارتمان های لوکس: دبی مارینا، بیزینس بی و مرکز شهر دبی در صدر فهرست مناطق پرطرفدار برای خرید آپارتمان های لوکس در دبی قرار گرفتند و وجود مکان های دیدنی برجسته و دسترسی آسان به مرکز شهر به این امر کمک کرد. دبی مارینا با میانگین قیمت 2.54 میلیون درهم و بازگشت سرمایه 6.43 درصد در صدر فهرست محبوب ترین مناطق برای کسانی که به دنبال آپارتمان برای فروش در دبی هستند، در حالی که Business Bay با میانگین قیمت 2.05 میلیون در رتبه دوم قرار دارد. درهم

قیمت هر فوت مربع در دبی مارینا و بیزنس بی با 5.89 درصد افزایش به ترتیب به 2038 درهم و 2281 درهم رسید. مرکز شهر دبی و پالم جمیرا با میانگین قیمت 3.8 میلیون درهم و 6.47 میلیون درهم جایگاه ترجیحی خود را در میان خریدارانی که به دنبال آپارتمان های لوکس هستند، حفظ کردند. دبی کریک با 7.96 درصد بالاترین جهش قیمت هر فوت مربع را ثبت کرد.

آپارتمان‌های با قیمت متوسط: خریدارانی که به دنبال آپارتمان‌های با قیمت متوسط ​​هستند، علاقه نشان داده‌اند: حلقه روستای جمیرا، شهر بین‌المللی و واحه سیلیکون دبی. با میانگین قیمت 1.09 میلیون درهم، آپارتمان ها در جمیرا Village Circle به بازگشت سرمایه 7.91 درصد دست یافتند و قیمت آپارتمان های استودیویی، آپارتمان های یک و دو خوابه در منطقه 7.5 درصد، 8.76 درصد و 3.27 درصد افزایش یافت. ، به ترتیب.

قیمت هر فوت مربع آپارتمان در دبی سیلیکون واحه افزایش قابل توجه 11.58 درصدی را ثبت کرد. میانگین قیمت آپارتمان در شهر بین المللی و دبی سیلیکون اویزیس نیز به ترتیب به 463 هزار درهم و 714 هزار درهم افزایش یافت. آپارتمان ها در شهر ورزشی دبی و برج دریاچه های جمیرا موقعیت مطلوب خود را در بین سرمایه گذاران حفظ کردند.

ویلا برای فروش

ویلاهای لوکس: دبی هیلز استیت، پالم جمیرا و داماک هیلز به عنوان یکی از محبوب ترین مناطق برای علاقه مندان به خرید ویلاهای لوکس در دبی ظاهر شده اند. ویلاها در دبی هیلز استیت بازده سرمایه گذاری 4.64 درصدی را با میانگین قیمت 15.99 میلیون درهم ثبت کردند و قیمت هر فوت مربع در منطقه با 4.95 درصد افزایش به 2404 درهم در نیمه اول سال 2024 رسید. ویلاهای 5 خوابه در پالم جمیرا افزایش 6.93 درصدی و 6.78 درصدی قیمت ویلاهای 6 خوابه.

قیمت هر فوت مربع ویلا در داماک هیلز نیز 9.26 درصد افزایش یافت و به 1506 درهم در نیمه اول سال 2024 رسید. و به ترتیب 6.99 درصد.

ویلاهای با قیمت متوسط: کسانی که به دنبال خرید ویلاهای با قیمت متوسط ​​هستند به سمت: Damac Hills 2 (Akoya by Damac)، دبی لند و جمیرا ویلج سیرکل رفتند. با متوسط ​​قیمت 1.93 میلیون درهم، ویلاهای Damac Hills 2 (Akoya by Damac) بازده سرمایه گذاری تخمینی 7.25 درصد را به دست آوردند.

قیمت هر فوت مربع در منطقه با 5.71 درصد افزایش در نیمه اول سال 2024 به 763 درهم رسید. قیمت هر فوت مربع در دبی لند نیز با 11.36 درصد افزایش به 1242 درهم رسید و در الفرجان پس از یک سال به 1138 درهم رسید. افزایش 9.78 درصدی و روستای جمیرا ثبت شد. منطقه دایره ای با 16.44 درصد بالاترین نرخ افزایش را داشت و قیمت هر فوت مربع را به 1100 درهم رساند. قیمت هر فوت مربع در دبی جنوبی شاهد افزایش قابل توجهی بود و به 980 درهم رسید که در نیمه اول سال 2024 افزایش 6.78 درصدی داشت.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا